sobota, 10 marca 2012

Rozmowa z Gają


W nocy odebrałam sygnał, że matka Gaja chce ze mną odbyć rozmowę. Nie było to żadne mentalne objawienie, ani chęć natychmiastowego kontaktu. Po prostu otrzymałam zaproszenie. Ucieszyłam się, więc od razu z rana usiadłam na tarasie, ażeby, jak zawsze, powitać w brzasku dnia piękną naturę. Mój codzienny rytuał, radosne powitanie dnia.
Byłam gotowa na rozmowę.
- Witam cię, moja Gajo ukochana. Chciałaś ze mną rozmawiać. Zamieniam się w słuch...
- Tak, ta chwila wlaśnie nadeszla. Chcę, żebyś przekazała wszystkim, że są moimi ukochanymi dziećmi i dla każdego bez wyjątku mam otwarte serce. (Uśmiech)
Rozwijacie się moi kochani każdego dnia, otrzymując dostęp do kosmicznych energii. W każdym z was dokonuje się przemiana, zezwalająca na wejście razem ze mna na wyższy poziom wibracji i częstotliwosci fal elektromagnetycznych, które odbieram i emituję.  Ja pracuję w oparciu o kosmiczne wzorce frekwencji. Wraz z nimi otrzymujecie ode mnie identyczne schematy  - jako moje dzieci i jako nieodłączne elementy ziemskiego fizycznego życia. Podlegając procesowi wznoszenia, uczestniczymy w nim wszyscy razem. Nawet jeżeli macie świadomość, że nie jest on wśród was jednakowy – ulegacie iluzji. Z galaktycznego punktu widzenia, wszyscy jesteśmy na jednakowym poziomie, bo stanowimy nierozdzielną Jedność. Wasz rzeczywisty, indywidualny wzrost rozwoju świadomości jest jednak możliwy, dzięki  nieograniczonej ilości schematów, do których uzyskaliście dostęp. Przez miliony lat zapisywane były w księgach Akasha wzorce myślokształtów, które teraz, dzieki wzrostowi wibracji, zostały wam udostępnione. Korzystajcie zatem kochani z tego źródła!
Jednak, tak naprawdę, nie chodzi teraz o was samych, lecz o całą naszą ziemską rodzinę.  
Bądźcie nadal świadomi faktu, że im wyższy poziom osiągniecie wy sami, tym wiekszą emisję Bezwarunkowej Milosci otrzymam od was. Proszę o nią nieprzerwanie, bo dzięki temu wzmacniana jest moja energia, silniejsze są wibracje, które emituję, uzyskując przez to niezbędną kosmiczną równowagę. Jest to nasz wspólny znak sily!
Pragnę wam przekazać kolejne źródło energii, które sie już ujawniło.  
W waszych polach energetycznych otwiera się ósma czakra, łącząca was z moim diamentowym źródłem. Jeśli doznacie uczucia płynięcia od waszych stóp fali światła i energii, to jest to właśnie proces jej otwierania. Niektórzy moga to światlo ujrzeć, inni poczują w stopach przepływ gorącej fali. Ten moment jest waszym nowym chrztem w moim diamentowym jądrze. Docieracie do niego wszyscy bez wyjątku, jest to zbiorowa kąpiel,  nawet jeśli w waszej świadomości tego tak nie odbierzecie. Zażywajcie tej kąpieli w moim świetle, kiedy tylko zechcecie. Moje srebrzyste diamentowe światło świeci dla was, kochane istoty. Jeśli możecie, to pracujcie z nim również świadomie, wysyłając naszej ziemskiej rodzinie jak najwięcej bezinteresownej Milosci. To właśnie ona jest źródłem wszystkich zmian.  Kocham was, moje dzieci.  


2 komentarze:

  1. Mireczko, dziękuję! Wspaniały przekaz. Tak to właśnie odczuwam. I cieszę się, bo moje stópki podczas "zakotwiczania się" bardzo mocno się nagrzewają! Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje również Aniu, raz nawet mialam przebłysk światla w stopach. Teraz, po rozmowie z Gają, rozumiem, dlaczego ;)
      Mile pozdrawiam :)

      Usuń