wtorek, 4 września 2012

Pole sferyczne


27. sierpnia 2012
Dziennik Wzniesieniowy - Część 17 


Nadszedł mój czas pracy z Mer-Ka-Ba. Dotychczas tego nigdy nie robiłam. Mój rozwój świadomości następował wraz z przyjściem fali Chrystusowej Świadomości, na którą się otwarło moje serce. Sądziłam również, że skoro Mer-Ka-Ba jest między innymi także pojazdem służącym do opuszczenia trzeciej gęstości, to już nie muszę  jej u siebie konstruować. W wyższych gęstościach będziemy bazować na polach oktaedru, nie tetraedrycznych. Tak myślałam. Ale przed kilkoma dniami otrzymałam jednak polecenie zaglębienia się w tajniki kontrolowanego ustabilizowania własnych świetlistych pól: elektromagnetycznego, pranicznego i sferycznego, uruchamiając właśnie swoją Mer-Ka-Ba. Ponieważ z tym zagadnieniem nie miałam wcześniej do czynienia, moja praca rozpoczęła się od nauki podstaw. Pracuję nad właściwym przepływem prany, konstruuję mentalnie swoje zespoły tetraedryczne i łączę to wszystko w całość medytacjami Mer-Ka-Ba.  Cała ta nauka ma zapewnić możliwość świadomych podróży kosmicznych, przenoszenia się w inne miejsca, także na Ziemi, z prędkością światła, czyli naukę transmisji. Być może sądzicie, że po wzniesieniu naszej planety te wszystkie zdolności natychmiast się u nas pojawią, bez potrzeby wykonywania jakichkolwiek treningów i nauk. Być może tak będzie. Ja idę jednak za głosem moje Wyższej Jaźni, która podaje mi, jak uczniakowi, kolejne zadania do wykonania. A ja się na to niezmiernie cieszę, bo zawsze lubilam się uczyć (uśmiech).   

Piszę o tym, moi kochani, ażeby przekazać wam przesłanie mojej Wyższej Jaźni.

Kochani, w pewnym określonym momencie nastąpi całkowity „krach” związany z procesem wznoszenia Ziemi. Przez jakiś czas panować będą niespotykane dotąd anomalia, przed którymi możecie się ochronić, stabilizując własną Mer-Ka-Ba. Możecie również stworzyć tym sposobem obszar ochronny dla własnego miejsca, w którym przebywacie lub będziecie w tym czasie się znajdować, zapewniając ochronę także swoim najbliższym. Każdy z was, jako istoty świetliste, ma swój zakodowany pojazd sferyczny, dający także możliwość waszych indywidualnych podróży międzyplanetarnych. Dokonywania skoków czasoprzestrzeni i jednoczesnego przebywania w różnych rzeczywistościach. Mer-Ka-Ba jest i będzie waszym kosmicznym pojazdem. W odpowiednim czasie nastąpi jego dalsza modyfikacja.
Należy jednak poznać zasadę jego uruchomienia. Do tego potrzebna jest wiedza na temat wyrównywania waszych pól energetcznych, właściwe wykorzystanie energii pranicznej, konstrukcja oraz uruchamianie pojazdu sferycznego. A wszystko to może się jedynie dokonać w atmosferze bezwarunkowej Miłości otwartego serca, w fali Chrystusowej Świadomości i otwarcia się na kontakt z waszą Wyższą Jaźnią, która was do tego odpowiednio przygotuje.  Jest to cały zespół komponentów, będących zarazem waszą nową świadomością jak i prawiedzą o kwintesencji istnienia, przekazaną od Źródła. Mer-Ka-Ba jest nie tylko środkiem transportu. Jest żywą energią o wielkiej Mocy. Jest częścią was samych.  Jest niezwykle wyrafinowaną konfiguracją połączonych ze sobą, wirujących i tym samym przenikających się form geometrycznych, które w połączeniu z waszą Wyższą Jaźnią wprowadzą was w wyższe pola waszej świadomości a co za tym idzie, otworzą przed wami drzemiące dotychczas wspaniałe możliwości alchemiczne. Miłość, która jest w was,  stanowi połowę wirującego wokół was światła, drugą połową jest wiedza.  Ich zjednoczenie jest universalną Świadomością Chrystusową wyższych wymiarów (słowa Melchizedeka). Ten proces jest aktualnie znakomicie wspomagany procesem wzniesienia Ziemi. To jest właściwy czas na rozpoznanie w każdym z was, zrozumienie i uruchomienie drzemiących od tysiącleci waszych swietlistych pól energetycznych Mer-Ka-Ba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz