piątek, 14 września 2012

Nauka zmiany świadomości - Przekaz od Dajamanti


Jeżeli zmienicie waszą świadomość, warunki zewnętrzne natychmiast ulegną zmianie.


Witajcie Kochani,

Dzisiaj chciałbym z Wami omówić kilka kwestii, które wiążą się ze Wzniesieniem. Otóż znaczna część z Was, oczekuje wzniesienia, myśląc iż niejako nastąpi ono samo z siebie. A ja wam mówię, że jest to wielkim błędem. Gdybyście nie posiadali Wolnej Woli i zdolności tworzenia własnej rzeczywistości, powiedzielibyśmy Wam, abyście oczekiwali na globalne wzniesienie a resztą zajmą się istoty do tego upoważnione. Ale w waszej rzeczywistości, wszystko następuje tylko za Waszą zgodą. Skupcie się Kochani, bo jest to bardzo ważne co chcę Wam dzisiaj powiedzieć.

Wszystko co ukazuje się zewnętrznie, jest doskonałą kopią Waszej obecnej świadomości. Jeżeli zmienicie waszą świadomość, warunki zewnętrzne natychmiast ulegną zmianie. Aby zmienić obecną rzeczywistość, która jest dla Was niezadowalająca, nie musicie stosować męczących wizualizacji całymi godzinami, czy innych techniki kontroli umysłu. Wystarczy abyście zmienili jedynie Waszą świadomość. Dlatego dzisiaj nauczę Was zmiany świadomości, abyście mogli dostosować ją pod każde warunki, które chcecie ujrzeć we własnym otoczeniu.
Dla potrzeby tego przekazu, przedstawię Wam dialog, który odbędę z osobą poszukującą Wzniesienia i wiedzy.
- Witaj Dajamanti.
D: Witam Cię Kochany!
- Powiedz mi proszę, jak mam zmienić obecną rzeczywistość, w taką, która byłaby dla mnie satysfakcjonująca?
D: A jaka jest twoja obecna rzeczywistość?
-No dużo do opowiadania. Przede wszystkim nie mam wystarczająco dużo pieniędzy. Gdy pragnę coś kupić muszę dokładnie wszystko przeliczyć aby wystarczyło mi pieniędzy do końca miesiąca, a czasami jest to naprawdę trudne. Następnie, nie wiem dlaczego, ale słyszę i widzę jak ludzie plotkują na mój temat. Jest to bardzo stresujące. Dlaczego mnie tak oceniają i osądzają? Co ja im takiego zrobiłem? Teraz kwestia mojego ciała. Czy to normalne że lekki podmuch wiatru powoduje u mnie chorobę? Denerwuje mnie to. Już naprawdę brakuje mi sił, aby ciągle dbać o swoje zdrowie.
D: Czy to wszystko?
- To są te sprawy, które najbardziej dają się we znaki w moim życiu, i je chciałbym zmienić. Proszę powiedz mi co mam robić? Stosuje te wszystkie techniki wizualizacyjne, ale po prostu widzę po sobie że to nie działa w moim przypadku. Medytuję, ale potem dalej czuję się roztrzęsiony. Jestem tym wszystkim wyczerpany.
D: Dobrze, zanim opowiemy sobie gdzie tkwi całe sedno Twojego nieszczęścia, pomówmy teraz o Twojej świadomości.
- Świadomości?
D: Tak.
- Co masz na myśli mówiąc świadomość?
D: Świadomość jest częścią ciebie, która odpowiada za twoje otoczenie, w którym się poruszasz.
- Hm. Nie wiem czy do końca to rozumiem.
D: Nie musisz od razu tego zrozumieć. Dojdziemy do tego później. Na razie powiedz mi, czego jesteś świadomy w swoim życiu? Co uważasz za pewne i prawdziwe w tym momencie?
-No na pewno jestem tego pewien, że nienawidzę swojej pracy. A Wiesz dlaczego? Bo przez nią mam tak mało pieniędzy. Jestem pewien, że gdybym poszedł gdzie indziej byłoby mi lepiej, ale muszę tutaj zostać, bo nic innego znaleźć nie mogę. Poza tym nie lubię towarzystwa innych osób. Czuję się osaczony przez nich i jestem przekonany o tym, że ludzie potrafią tylko plotkować na temat innych osób. Jestem pewien również tego, że moje ciało zawsze będzie już chorować. A te wszystkie szczepionki, są po prostu bezużyteczne i na mnie nie działają.
D: Dziękuję. A teraz proszę przyjrzyj się swojej obecnej rzeczywistości, a tym co znajduje się w Twojej świadomości, czyli stanu twojego obecnego postrzegania.
- Oczywiście że się tam znajduję, bo to obecnie przeżywam, to jak mogę tego nie dostrzegać?
D: Musisz zrozumieć, że nic nie jest wstanie zmienić się w Twojej rzeczywistości, jeżeli jesteś świadomy tego wszystkiego co mi powiedziałeś i tak to postrzegasz.
Jedyny sposób na diametralną zmianę w Twojej rzeczywistości, to ujrzenie tych wszystkich rzeczy w zupełnie inny sposób.
- I myślisz że to coś da?
D: Gdy postarasz się dostrzegać rzeczy w odmienny sposób jak dotychczas, Twoja świadomość ulegnie zmianie, ponieważ będziesz świadomy innych rzeczy.
Będziesz świadomy że Twoja praca jest naprawdę miłym miejscem, pełnym komfortu i radości a Twoja wypłata ulegnie zmianie, dostosowując się do Twojego wspaniałego uczucia. Będziesz świadomy że ludzie których widzisz we własnym otoczeniu, to Twoim Bracia i Siostry, którzy egzystują obok Ciebie w braterstwie i przyjaźni, a wtedy ujrzysz jak chętnie będą służyć Ci pomocą. Będziesz świadomy swojego zdrowego i pięknego ciała, a wtedy sam przekonasz się, jak przykładnie zharmonizuję się z otoczeniem, dając wspaniałe wrażenie współgrania z elementami natury.
Kochani Przyjaciele, ten dialog został ułożony tak, abyście zrozumieli, że jeżeli jesteście czegoś świadomi, to ten element w waszym życiu nigdy nie ulegnie zmianie, dopóki nie zmienicie interpretacji na jego temat. A więc wszystko co istnieje w waszym życiu, jest idealną kopią tego, czego jesteście świadomi. Dlatego ważnym jest zrozumienie, iż z Waszej świadomości, wszystko wypływa i posiada swoje miejsce w bycie.
Przejdźmy o krok dalej. Powiedzmy iż podczas waszej codziennej przechadzki, napotykacie na uschnięte drzewo. Jesteście całkowicie świadomi że jest ono “martwe” i już nigdy nie urodzi wspaniałych owoców. Dlatego kopia waszej świadomości, pod postacią tego uschniętego drzewa, zostaje zakotwiczona w waszym otoczeniu. Widzicie jak drzewo pozostaje uschnięte i żadna siła tego nie zmieni. Ale gdybyście zmienili interpretację tego co widzicie, i bylibyście świadomi procesu odnawiania drzewa które choć uschnięte, nadal jest podłączone systemem korzennym pod ciało Gai, a więc Gaia zatroszczy się i tchnie życie w to drzewo, dając smaczne i dojrzałe owoce. Jeżeli taka będzie wasza interpretacja i pozostaniecie jej świadomi, wkrótce ujrzycie jak drzewo, z dnia na dzień rozrasta się tworząc bujną plątaninę gałęzi, liści wraz z soczystymi, smacznymi owocami.
Dlaczego tak się stało? Ponieważ Wy zmieniliście interpretację tego co widzicie, i kopia waszej świadomości zagnieździła się w otoczeniu, tworząc to, czego jesteście świadomi. Zmiana świadomości nie oznacza tego, że staniecie się zupełnie innymi osobowościami. Jest to tylko zmiana waszego postrzegania. Rozumiecie w jaki sposób tworzycie wasze życie?
A więc śmiało stwórzcie listę tego, czego jesteście świadomi, a co chcielibyście zmienić, a następnie zmieńcie interpretacje tych rzeczy, poprzez skierowanie własnych zmysłów i zmianę w świadomości.
Chcecie wspaniałego zdrowia? Bądźcie świadomi, że już jesteście zdrowi.
Chcecie więcej miłości w waszym życiu? Bądźcie świadomi, że ona już tam jest.
Chcecie żyć w piątym wymiarze? Bądźcie świadomi, że już tam jesteście.
Chcecie osiągnąć wszystko co wam przyjdzie do głowy? Bądźcie świadomi, że posiadacie taką zdolność.
Kochani Przyjaciele, zaprawdę możecie osiągnąć wszystko, poprzez zmianę własnej świadomości. Gdybyście udali się do Waszych naukowców i zapytali:
“Czy poprzez zmianę świadomości mogę sprawić że moje ciało będzie niewidzialne, albo stanie się płomieniem? Czy potrafię leczyć ludzi, zwierzęta i rośliny? Czy posiadam zdolność poruszania się po różnych wymiarach w swoim ciele?”.
A oni by odrzekli: “Przykro nam. W naszym świecie jest to po prostu niemożliwe”.
I mieliby absolutną rację. W świecie trzeciego wymiaru, nie jest możliwe osiągnięcie tego wszystkiego. Natomiast w wyższych wymiarach, jak najbardziej.
Po czym poznacie że jesteście w piątym wymiarze? Po tym jak poprzez zmianę własnej świadomości, wywołacie świadome zmiany na zewnątrz. Jeżeli któregoś dnia uzdrowicie “martwe” drzewo, wiedzcie iż jesteście w wyższym wymiarze świadomości. Jeżeli uda się wam doprowadzić do całkowitego zdrowia wasze ciało, poprzez świadomą zmianę interpretacji tego co wyrażacie, wiedzcie iż jesteście w wyższym wymiarze świadomości. Oraz wszystko inne, co wam tylko przyjdzie do głowy. Czy rozumiecie?
A zatem, czym jest piąty wymiar w takim razie? Jest zmianą świadomości jednostki, i kopią tej świadomości w otoczeniu. Czy teraz dostrzegacie jakim błędem jest oczekiwanie na wzniesienie i nic nie robienie w tym temacie?
Ktoś może powiedzieć: “Mam tyle problemów, jest taki załamany i przygnębiony. Mam dość tego świata. Kiedy wreszcie odbędzie się to globalne wzniesienie. Tak chciałbym żyć w lepszym świecie”. A teraz zauważcie, pod względem tym co powiedzieliśmy sobie wcześniej, osoba ta diametralnie jest zakotwiczona w trzecim wymiarze świadomości i dopóki tak to wyraża, piąty wymiar będzie dla niej stale zamknięty. Co ta osoba musi zrobić w takim razie? Musi zmienić swoją świadomość tak, aby kopia własnego wyrażania, zaistniała w warunkach osobistej rzeczywistości.
Musicie wiedzieć Kochani, że piąty wymiar świadomości już istnieje na Gai. Potrzeba tylko waszego zakotwiczenia, poprzez świadomą zmianę wyrażania. To wszystko.
Gdybym zaprowadził Was przed oblicza naukowców jakiegokolwiek wyższego wymiaru, tylko po to, abyście mogli z nimi porozmawiać, bylibyście zaskoczeni prostotą i lekkością z jaką się wyrażają. Gdybyście zapytali ich gdzie tkwią granice waszych życzeń, Oni z pewnością zaproponowaliby, abyście Tu i Teraz, opowiedzieli im życzenia które są dla Was niemożliwe do spełnienia. A Wy na to: “Chcemy być nieograniczeni do takiego stopnia, że pojawiamy się w jakimkolwiek punkcie czasowym we Wszechświecie, z szybkością ułamka sekundy. Chcemy mieć wszystkie bogactwa Wszechświata i tam gdzie się pojawiamy obdarzeni jesteśmy tylko miłością i wspaniałym towarzystwem przez inne istoty. Gdy wchodzimy w gęstość materii, pragniemy przybrać jakąkolwiek postać fizyczną lub niefizyczną i przychodzić i odchodzić wtedy, kiedy mamy na to ochotę”. Oni popatrzyliby na Was z uśmiechem i lekkością ducha, a jeden z nich powiedziałby Wam: “Moje Kochane dzieci, to bardzo skromne życzenie i jest ono zaprawdę bardzo proste do zrealizowania”.
W tym momencie, nie wiedzielibyście co macie odpowiedzieć, ponieważ dla istot w wyższych wymiarach lub wielowymiarowych, nie istnieją żadne ograniczenia. Ograniczenia istnieją wtedy, kiedy jednostka posiada je we własnej świadomości i wyraża je na zewnątrz. Tylko wtedy.
Jesteście wspaniałymi istotami, każdy z Was. Nikt nie jest lepszy, ani gorszy od drugiego. Jeżeli w tym życiu zdecydujecie że jednak nie jesteście gotowi na piąty wymiar, będzie to tylko i wyłącznie wasz osobisty wybór. Nikt Was przez to nie będzie potępiał, ani nie wtrąci do piekielnej czeluści. Dalej będziecie kochani ponad wszystko i gdy tylko zawołacie o pomoc w wydostaniu się z dołu na powierzchnię, My zawsze będziemy reagować.
Kim jestem Ja? Kim jest Dajamanti w takim razie? Jestem obserwatorem tego wspaniałego Gobelinu. Obserwuje jak ta cudowna planeta odradza się z powrotem do życia, niczym Feliks wylatujący z tętniącego życiem ognia. Moja rola w waszym życiu nie ma absolutnie żadnego znaczenia. Nie oczekuję od Was żadnej aprobaty, nie po to tutaj jestem. Jestem tutaj tylko dlatego, ponieważ zostałem przez Was zaproszony. Dlatego moje pytanie do Was brzmi: Co dalej zrobicie z tą wiedzą, którą Wam przekazałem? Czy będziecie na tyle wytrwali, aby wykorzystać ją w celu wzniesienia się ponad trzeci wymiar?
Pewnego wieczoru, czysta i niewinna istota o dobrym sercu modliła się w taki oto sposób: “Dobry Boże, rozumiem proces transformacji, który ma obecnie miejsce na naszej planecie, ale coś mnie jednak niepokoi. Proszę powiedz mi, co stanie się z osobami które nie mają dostępu do internetu, aby czytać przekazy ze światła. Przecież istnieje bardzo dużo ludzi o dobrym sercu, którzy są nieświadomi tego co się obecnie dzieje. Proszę o odpowiedź”.
Przytoczyłem Wam tę modlitwę tylko dlatego, ponieważ rozumiem że niektórzy z Was, również martwią się o tą kwestię.
Moi Drodzy, osoby które mają czyste serca, przez wysoką wibrację planety, znalazły się i egzystują już w piątym wymiarze. Wiele cywilizacji, które zamieszkują dalekie wyspy i nieznane tereny, wkrótce zakończą swoją misję świadomego podnoszenia wibracji planety i spotkają się ze swoimi kosmicznymi rodzinami. Niektórym osobom, podatnym na wszelakie rady czy wskazówki, ukazujemy się podczas snów i przekazujemy informację. Niektórzy przebudzili się, ponieważ ich wzrok przykuła ciekawa książka w księgarni, która otworzyła im oczy. Nikt nie jest pozostawiony samemu sobie.
Wiele bardzo wiele osób, już przebywa i jest zakotwiczona w piątym wymiarze. Niektórzy przeskoczyli więcej szczebli, a niektórzy wciąż tkwią w trójwymiarowych iluzjach, myśląc co robią niewłaściwie. Nikt z Was nie zrobił nigdy niczego złego ani niewłaściwego. Po prostu Jesteście, i to jacy Wy jesteście Teraz w świadomości obecnej, takie iluzje przeżywacie, i to nie jest tak, że My Was do czegoś zmuszamy. Nie przychodzimy do Was bo mamy taki kaprys, ale dlatego że nas wołacie. Pragniecie odpowiedzi. Chcecie wiedzieć, jak przeskoczyć jeden, dwa lub więcej szczebli w drabinie ewolucji. Dlatego przebywamy. Żaden z nas, nigdy nie jest głuchy na wasze wołania. Chętnie dzielimy się z Wami naszą wiedzą i nie ukrywamy za Waszymi plecami żadnych tajemnic. Największą tajemnicą jesteście Wy. Każdy z Was. Nigdy nie szukajcie wielkich tajemnic w świecie zewnętrznym, tam ich nie znajdziecie. Postarajcie się natomiast rozgryźć jak Wy funkcjonujecie, jak funkcjonuje Wasza świadomość, a kiedy odkryjecie tę niezwykłą moc w sobie, wtedy i tylko wtedy osiągniecie wzniesienie, w każdym tego słowa znaczeniu.
Zapraszam wszystkich do Piątego Wymiaru i jeszcze wyżej, tam mnie znajdziecie, tam znajdziecie innych, oczekujących Was wszystkich.
Zostawiam Was przez jakiś czas z tymi ważnymi informacjami, abyście mogli sobie je spokojnie przyswoić.
Jestem Dajamanti, Jestem takim, jakim mnie znacie. Kocham Was Wszystkich! 

Przekaz z 17 Maja 2012
źródło: krystal28.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz